Boring la pulok............

aduiii...Ku ingat kalau teda class ni best la kunun..tapi, best yang ku ingat sampai ke petang, rupa2nya aku boring setengah mati di tengahari..Sudah la ofis ni sejuk cam di kutub utara..Ngantuk, and lapar silih berganti, huh....Lecturer yang lain smua ada kelas, aku sndri2 ja la di ofis..Ish..nda la ku mau cam ni ari2..At least ada 1 kelas la yang 1 jam ja..baru la best mengkali..Ni la lumrah alam, dan sifat manusia sebenar..nda la penah puas hati ngan apa yang dorang ada..termasuk aku la tu..Ciss..

Jadi, sepanjang masa, aku cuba2 belajar camna dorang edit gambar ngan menggunakan photoshop..Ni pun susah..Kalau ada sigu yg ajar, maybe it would be easier la..ni aku blajar sndri2..tapi, buli2 la..Photobucket

Aah, skg ni, dorang mula sudah ngan aktiviti dorang, tapi hari ni, dorang sibuk pasal lelong.com.my..Beli barang online..waa..ada kemajuan..Skali skala tu aku menyampuk juga, mcm aku pun mau cuba2 beli barang..tapi nda mau menyibuk..Ego juga aku ni oo..tapi, suka ati ku la kan..hehehe..

Ok la, tinggal tunggu masa ja mau balik ni..nda sabar mau balik, pastu pi bersukan lagi..yeah..aku memblog lagi bila aku ada bahan cerita yg hebat ya..babai smua..Selamat ujung minggu dan buat la benda2 yang berfaedah ye..

2 comments:

  1. GuRaNgAk said...
     

    Si Sisqo (mcm Cisco pula nama dia) yg smart.. Kalah lagi tuan dia..woof woof!! Oppss.. Lari..Larii..!!

  2. XiGorX said...
     

    ya mimang pun..kadang2 mcm sa nda mau kasi makan dia ni, sbb sa jeles hahaha.......

Post a Comment